dinsdag 24 september 2013

Even een berichtje van Chester en River.

Olla perros,
 
Odette had gevraagd om even te laten weten hoe het met ons is.
Nou, wat ik je kan zeggen, het is de beste stap die ik ooit heb gezet.
Hoe ik hier terecht ben gekomen kan je lezen in mijn eerste briefje op http://acedoggyblog.blogspot.nl/2013/04/briefje-van-chester.html
 
Sinds April ben ik nu hier in het kikkerland, een hele mooie zomer hebben we meegemaakt dus wat dat betreft hoef je niet in Spanje te blijven. Mijn maatje River arriveerde twee maandjes later en samen hebben we het naar onze zin. Terwijl ik de rustige, beheerste ben is River ongeduldig, onstuimig en trekt ie me vaak aan de oren. Overal ziet ie wat te spelen in en dus ook in mij en de baas die dat niet altijd leuk vindt. Daarom hebben we ons op de konijntjes gegooid en dat is pas echt fun. Ze zijn bijna op en dan moeten we wat anders vinden maar tot die tijd….

De mensen hier in het dorp zien we graag en hun ons ook. Bij iedereen wordt ik even aangehaald en dat vindt ik wel fijn. We hebben zelfs onze eigen hondenclub
http://hongsloeb-carisborg.nl en  organiseren dan ook leuke activiteiten.  Van het geld dat we overhouden kopen we dan eind van het jaar voer voor de hondjes in Spanje.
De siësta missen we wel en verder is het wel heel anders hier hoor. Je moet veel harder werken voor je eten maar dan krijgen we ook wat lekkers zeg.
 
De herfst is nu begonnen en daarna komt de winter met sneeuw en al. ’t Is de eerste keer dat ik dan sneeuw zie en ik weet niet of dat zo leuk is. Rondvraag leert me dat het dikke pret moet zijn maar ik wil het eerst zien voordat ik dat geloof. River boeit het niet en denkt laat maar komen, ik maak er wel wat van!
Het allermooiste dat we hier gevonden hebben, respect voor elkaar, ook onder alle honden van Carisborg!
 
River en ik  vonden het jammer dat we niet op de ACE dag konden zijn, de afstand en verjaardag zorgden ervoor dat we niet konden komen.
Voor nu, het eten is klaar dus we gaan aan ‘m!
 
Chester & River
 

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten