donderdag 5 september 2013

Een bericht van Tieske.


Hallo lieve vrienden van Ace…..
(Her) kennen jullie ons nog??
Deze foto is gemaakt tijdens de Ace- dag in Eck en Wiel 2011,ik samen met mijn honden als Michael Jackson, met  What have we done to the World.
Afijn we zijn nu bijna twee jaar verder, kon vorig jaar ook niet op de Ace-dag zijn daar ik zo ontzettend moe was.
Wist ik veel dat ik al twee jaar weer borstkanker had…..
Welnu, ben op 4 oktober, jawel, op  werelddierendag haha, geopereerd, lees, borstamputatie, met daarbij 6 chemo,s, en nu lieve mensen kan en mag ik zeggen : I,m back in town!!!!
En… kan en mag mijn hobby, paardrijden weer oppakken, toeval of niet, dit paard komt oorspronkelijk uit…..jawel…SPANJE!!!
Heb hem nu ongeveer negen jaar, het is een Andalusier, met de meest geweldige karaktertrekken…
Daarbij opgeteld dat Jordy, Joey en James ook uit Spanje komen via Ace, een paar jaar nadien, dus wordt het nu volgens mij toch tijd dat ik een klein mondje Spaans leer… niet dus…haha.
Kan nog niet as. Zaterdag op de Ace- dag zijn, maar… ik wens jullie allen een hele fijne en mooie dag en ik leef met jullie mee!!!
Stuur nog even een foto mee van mijn Spaanse schone en heb me er natuurlijk op gekleed!!!!
Allerliefste groeten van Tieske, Jordy, Joey en James..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten