donderdag 8 augustus 2013

Ninõ en Chiro



Het is alweer een tijdje geleden dat we iets van ons hebben laten horen.
Ik Ninõ (ACE Peter) ben nu 2 jaar in Nederland en Chiro (ACE Giuseppe) is nu 1 jaar in Nederland. Het gaat heel erg goed met ons, we hebben ons heel erg goed aangepast en we verstaan al heel erg goed Nederlands. Zo goed dat we vaak iets lekkers krijgen omdat het baasje zegt dat we zo goed luisteren. Toen Chiro pas in Nederland was gedroeg hij zich niet zo netjes. Als er nog eten op tafel stond en de baasjes letten even niet goed op stond hij boven op tafel uit de pannen en schalen te eten. Dit doet hij nu niet meer omdat ik hem heb uitgelegd dat dit niet hoort. Nu het buiten lekker weer is spelen we veel in de tuin en gaan we regelmatig naar een grote plas water. Ik ga dan wel pootje baden, maar Chiro houd niet echt van water en komt er niet in. We hebben het erg naar ons zin en regelmatig hoor ik mijn baasjes tegen elkaar zeggen dat zij de geluksvogels zijn!!
Een dikke knuffel en een poot van de 2 donsjes ( zo noemt ons baasje ons altijd)
Groetjes van, Petra, Ninõ en Chiro
Ninõ
Chiro

Wij samen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten