zaterdag 10 augustus 2013

Afscheid van Toon Tjeenk Willink.



Op 20 september 2010 werd onze boxer Goliat, nu Bluts,  geadopteerd door Barbara Moreau en Toon Tjeenk Willink. Zo hebben wij hen leren kennen.

Op 1 augustus belde Barbara me op met de mededeling dat Toon op 40-jarige leeftijd was overleden aan maagkanker. Zijn laatste wens was dat mensen geen bloemen zouden meebrengen naar zijn afscheid maar bij ACE – SHIN een hondje virtueel zouden adopteren.

Ik had nooit kunnen denken wat een impact dit zou kunnen geven!

In 6 dagen tijd werden de volgende honden virtueel gefosterd en werd ons door een firma een grote donatie overgemaakt:

Tanita – Goro – Pinteno – Tilcarca – Domingo – Chula – Suki – Verde – Niees Acosta Diaz – Herve – Gemelo – Modena – Alana – Smith – Olvido – Guada – Dados – Zango – Kemlo – Asia – Tim – Ashley – Rocky – Mousse – Sasha – Olek – Little Tiger – Kron – Kareltje -  Efhre – Kiko – Bembe – Emilio – Nina.

Er gaan nog meerdere volgen.......

Sommige honden werden gefosterd voor 1 maand, anderen voor 3 maanden of 6 maanden en zelfs 10 maanden, mensen laten me weten dat ze onze website en ons werk fantastisch vinden, hebben onze nieuwsbrief aangevraagd enz.

Persoonlijk is dit voor mij een hele emotionele week geweest als je werkt tussen al die mensen die hier met dood en troosten bezig zijn!

Ik heb in deze week voor Toon de allergrootste bewondering gekregen hoe je zelfs na je dood mensen kan bewegen om iets te doen voor honden!!


Maries Van den Plas

Virtuele adopties ACE-SHIN





Geen opmerkingen:

Een reactie posten