donderdag 25 juli 2013

Kia en Riona

In 2011 was ik op zoek naar een hond.
Op marktplaats gekeken, veel honden gezieno.a. honden van A.C.E.
Een voor mij onbekende stichting.
Kia tegengekomen, een epagneul breton mix, gevonden op een
vuilnisbelt en doodziek.
Veel informatie en foto's en film erbij.
Gelukkig door een prima verzorging snel hersteld.
Huisbezoek gehad en dan begint het lange wachten en kon ik haar na
5  1/2 week in Rotterdam ophalen.
Wat een spanning.
Kia is een geweldige hond, erg lief, gemakkelijk en een prachtige dame.
Helaas kan ze niet loslopen, haar jachtpassie is te groot.
De laatste keer is ze 3 uur weggeweest.
Nu loopt ze aan een hele lange lijn en ook naast de fiets.

Ik heb altijd twee honden gehad.
Dus dit jaar weer op zoek naar een hond.
Moet weer een hond van A.C.E. zijn, door de goede ervaring met Kia.
De keuze is gevallen op Riona, weer een epagneul breton mix.
Ik heb Riona nu drie maanden en het is net of ze al jaren bij me is.
Het gaat prima samen, vaak liggen ze tegen elkaar aan.

Riona kan wel loslopen.
Ze let goed op waar ik ben.
Het is geweldig om haar door de duinen en het bos te zien rennen.
Ik ben heel blij met mijn lieve, prachtige dames.

Alle lof voor A.C.E., bemiddeling, huisbezoek, opvang luchthaven en nazorg.
Mijn dank.

Hartelijke groeten,
Magrith Bol




Geen opmerkingen:

Een reactie posten