dinsdag 16 juli 2013

Bobbie voorheen Becket

Ik heb woensdag 3 juli Bobbie van Schiphol opgehaald en wilde even vertellen hoe blij ik nu al met hem ben. Bobbie is een heel vriendelijk en aanhankelijk hondje wat duidelijk een hoop liefde tekort is gekomen. Vanaf het eerste moment dat ik hem zag wist ik dat hij een verrijking zou worden in mijn leven en voelde echt alsof hij thuis kwam. Bij thuiskomst is hij direct vriendjes geworden met Donny en na eerst wat brokjes te hebben gegeten zijn ze meteen gaan spelen en sindsdien onafscheidelijk en gaan als twee broers door het leven. Na twee dagen heeft hij kennis gemaakt met mijn 4 poezen en hoewel hij deze waarschijnlijk nooit van dichtbij of überhaupt ooit heeft gezien, ging dit ook meteen goed en kreeg hij al kopjes en sprongen ze zelfs op en over hem heen. Kortom is het een heerlijk hondje! Voor mij onbegrijpelijk dat het in een dodingsstation terecht is gekomen, maar ben ontzettend blij dat jullie hem eruit hebben gehaald en dat ik hem nu de liefde kan geven wat hij gewoon verdiend! 

Groetjes Manuella.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten