donderdag 4 juli 2013

Albert

Graag zou ik namens Mirra, Albert heel veel geluk wensen. Toen ik Mirra toendertijd adopteerde, had ik plaats voor kleine hond. Rineke wees mij op Mirra, ik zag toen ook Gina.
Zoals ik in elkaar zit, kwamen de dieren allebei bij mij. Mirra stond op de site, samen gefotografeerd met Albert. Sinds die tijd keek ik elke dag, of Albert ook geadopteerd zou worden. Het ging me zeer aan het hart.
Het was gisteren een kleine lichtpuntje om te zien, dat Albert eindelijk gereserveerd was. Heel veel geluk knul.
Groetjes van Mirra.

De verder fotoos zijn afbeeldingen van Mannetje(pocoloco) en Bertje(Reto). Ik zit hier aan tafel te eten. Niet alleen maar met gezelschap zoals je ziet. Met de twee spaanse heren die al hun aandacht voor mij
hebben. Of zou het voor het eten zijn???????
 

 
De volgende foto's stuur ik om te laten zien, hoe het is om honden samen te adopteren. Ze liggen samen lekker te slapen. Niet met iedereen maar wel met elkaar. Vooral 's-winters is het lekker warm en mag af en toe een derde erbij. Op de fotoos staan Poirot en Simon’tekkel’. Op de andere staan Alois en Depi.
 

 
De onderstaande foto geeft aan, dat mijn honden zich af vragen of het nou buiten zomert of dat ze binnen moeten blijven. Het gordijn is zomers maar buiten weten ze nog niet zeker.
 

Groetjes van Gerrie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten