maandag 3 juni 2013

Katinka

Op zaterdag 9 maart stonden wij vol verwachting op Schiphol, te wachten op ons adoptiehondje Katinka.
Wat was ik blij toen het eindelijk zover was en wij haar lekker mee naar huis konden nemen!!
Kaatje en ik, gek met elkaar en gek op de zon…

Inmiddels zijn we drie maanden verder. Kaatje, want zo noemen we haar, is inmiddels helemaal gewend.
Ze is goede maatjes met onze oude Duitse Dog Spot (hij komt uit een asiel in België) en met de pup van mijn zoon en zijn vriendin.
We zijn samen op cursus en dat gaat ook hartstikke goed!!

Kaatje is een superlief hondje en ik ben helemaal in mijn sas met haar!
Hopelijk mag ze lange tijd in goede gezondheid bij ons zijn!!

Hartelijke groetjes uit Deventer,
Mirella
Kaatje en Spot, eensgezind genieten in de zon!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten