donderdag 9 mei 2013

Areno bij de buurvrouw

Lieve mensen,
 Ik ben de trotse buurvrouw van Areno, de lieverd die mijn buurtjes de familie Kramer in september 2012 via jullie hebben geadopteerd.
Ik heb zelf 4 honden waaronder 2 uit het buitenland. Areno is gek op onze roedel en zij op hem. Vanaf de eerste dag dat we hem zagen waren we verliefd op hem!!

Hij had een moeilijke start door zijn angst maar met veel geduld en volhoudendheid is hij omgeslagen als een blad aan de boom.

Gisteren een dagje opgepast en wat leuke foto's gemaakt die ik jullie zeker niet wil onthouden!!
Lieve groet van deze blije buurvrouw en een dikke poot van Areno (Bello nu)

Corine



 

1 opmerking:

  1. Areno zit bij mij in de opvang. Ik ben blij om te lezen dat het goed gaat en dat hij een roedel en een lieve buurvrouw als buren heeft.
    Mvg Martin Ace vrijwilliger.

    BeantwoordenVerwijderen