maandag 25 maart 2013

Romy nu Moppie en Arthuro nu Mambo

Hoi Allemaal,
 
het is alweer een jaar geleden dat ik (Moppie) op schiphol ben opgehaald door mijn nieuwe baasjes.
Er is veel met me gebeurt, ik ben een paar keer geopereerd maar daar ben ik nu niet meer mee bezig, ik wacht nu dat de lente gaat beginnen en dat ik gezellig met de andere vriendjes weer in de tuin kan spelen en lekker met Mambo in het zonnetje kan soezelen.
Ik ben heel blij dat ik door ACE ben opgevangen en naar nederland naar mijn nieuwe baasjes ben gebracht, ik ben helemaal gek op ze en lig het liefste bij een van de baasjes op schoot, maar als dat niet kan dan zit ik bij mijn spaanse vriend Mambo (ook via ACE naar nederland gekomen).
Mambo heeft wel een beetje pech gehad, hij miste al een oogje toen hij kwam maar heeft nu in het andere oogje ook glaucoom gekregen, dus ik moet hem wel een beetje helpen, maar hij heeft zijn weg alweer aardig gevonden en dolt weer lekker met ons mee.
groetjes Moppie en een dikke kus voor Fabienne.
Mambo 2013

Moppie 2013

Mambo en Moppie 2012

Moppie lekker liggen op schoot
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten