dinsdag 19 maart 2013

A cry for help !!!


A cry for Help……
Al enkele weken terug uit Spanje, en het laat mij niet meer los, ik wil hun volgend jaar niet meer terugzien, daarom mijn:
A cry for Help…..
Enkele langzitters..jaar na jaar kom ik ze ginder terug tegen, met hun neusjes tussen de tralies, pootjes aan je arm, die willen zeggen neem mij alsjeblieft deze keer toch mee
A cry for Help….
Voor Cervantes: een hondje waar totaal niks mis mee is, superlief voor mensen, sociaal met alle hondjes…en toch…niemand ziet deze prachtkerel…Cervanneke jongen..bij deze wil ik voor jou deze cry for help doen, een oproep aan iedereen, laat deze geweldige  hond niet langer achter die tralies zitten.......
Cervantes een 6 jaar (jonge) reu, kruising Bodequero, zit al ruim 2 jaar te wachten op een baasje.

Toe is er dan niemand die hem een kans wil geven??

Voor meer gegevens klik hier.



Voor Sid en Suki, de ene al iets groter als de andere….podencokruisingen, lief, sociaal …iedereen loopt hen voorbij, jaar na jaar, zie ik ook hun snuitjes en pootjes tussen die tralies, je neemt ze dan een keer mee naar strand, waar ze kunnen rennen, een keer iets anders opsnuiven, maar een halve dag nadien zitten ze weer terug, daar waar ze al jaren vertoeven..ook voor hen
A cry for Help….
SID
Een 4 jarige Podenco reu, die ook alweer 2 jaar wacht op een baasje die hem de slechte start van zijn leven doet helpen vertgeten.
Wie o wie valt voor hem!!!

Voor meer gegevens klik hier.


SUKI
Een 4 jarige kruising Podenco/Bodeguero.
Een lief reutje die uit het dodingstation is gered en het vertrouwen in de mens kwijt was en nu al ruim 2 jaar wacht op die ene baas die hem het vertrouwen weer volledig teruggeeft.

Wie of waar is dat baasje??? 

Voor meer gegevens klik hier.


A cry for Help….
Voor Taylor..god weet waarom hij nog steeds niet opgemerkt is geweest, apporteert zoals de beste,
Is niet alleen supermooi om naar te kijken, maar ook nog vriendelijk naar alles en iedereen, komt duidelijk uit een thuis…en toch…is het omdat hij gitzwart is?  Ook voor hem een oproep…haal hem ginder weg!

Taylor
Een 3 jarige kruising Labrador, een grote reu, ruim een jaar geleden gered door een van onze studentes uit het dodingstation.
Wie wil deze kanjer een goed thuis geven, hij verdient meer dan het wachten in de Refugio!!
Voor meer gegevens klik hier.




Dit is mijn cry for Help……

Geen opmerkingen:

Een reactie posten