zaterdag 2 februari 2013

Stefan 1 jaar in Nederland

Met Stefan gaat het heel goed zoals je kunt zien, hij heeft zich wel heel erg aan mij gehecht en wijkt nog geen minuut van mijn zijde.
Daarom mag hij ook voortaan los alleen in de uitlaatren en op de camping
waar hij vorig jaar mee naar toe is geweest op vakantie in Spanje en dat vond ie helemaal geweldig. Op de zee heeft ie het niet zo, de golven schrikken hem af, maar was wel leuk.
Momenteel krijgt Stefan vertrouwen in de mensen, die hij vaker ziet dan is hij dolgelukkig. Hij is heel veel veranderd en als we nog een jaartje verder zijn dan is hij helemaal door het dolle heen zoals hij nu al is.
Hij weet mij af en toe helemaal in te palmen, is een heel slim hondje, hij geeft al een pootje voordat ik iets lekkers voor hem gehaald heb en dan moet ik altijd zo lachen de slimmerd. Met zijn grote trouwe ogen.
Toen stefan bij mij kwam wist hij niet wat spelen was en nu is hij helemaal gek met de bal en hij is helemaal gek op sneeuw.
De kat en Stefan zijn dikke vriendjes, de kat woont bij mijn moeder.
Met veel liefde en geduld komen de hondjes weer goed terecht, ik ben heel blij met Stefan het is een trouwe en lieve hond, zoals ik hem op zie fleuren helemaal geweldig.
 
p.s. voor wie het nog weet, Stefan was vlak na de adoptie weggelopen toen het heel erg koud was en we waren bang dat ie het niet zou overleven maar gelukkig, na al een paar keer te zijn gezien, is hij na 20 dagen weer met de adoptante herenigd.
Foto van Stefan toen hij net bij de adoptant was, zie wat een angstig hij nog was.






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten