zondag 23 december 2012

Boodschap van Puto aan zijn broer Calesi

"
Hier speciaal een bericht voor mijn broertje Calesi,

Lieve Calesees, het was me het jaartje wel hé... met ons viertjes....gelukkig hadden we steun aan elkaar en hebben we ook wel heerlijk lol getrapt. Toch was het ook eng ....want we waren helemaal alleen en hoorden nergens thuis....na enkele onzekere weken kwamen we gelukkig bij ACE terecht. Na niet al te lange tijd stond er bij onze namen 'pre-
 reserved' en bleef jij als enige achter. 
Telkens wanneer ik hier weer dikke pret maak moet ik aan je denken. We blijven voor je hopen en we blijven over je praten zodat andere mensen weten dat jij bestaat.
Ik moet je even vertellen dat ik het wel mega goed maak.
Ik woon samen met Rebbel (Jack Russel) en Donald ( zwartbles schaap en tevens grote vriend) met elkaar weten we een leuk potje lol te trappen.
Ook hebben we regelmatig contact met onze broer Cronos die nu Bram heet. We schijnen dezelfde trekjes te hebben we denken nu dus te weten dat jij net zo'n mega lieverd bent die het ook verdiend om lekker hard te mogen rennen.
Calees in het nieuwe jaar blijven we ons best voor je doen hoor!!!
Ik zal je nog even wat zeggen; mijn vrouwtje zou zooo graag een witte kerst hebben...nou doe ik zo graag dingen voor haar...dus ging ik aan de slag....maar nu bleek toch dat we niet hetzelfde bedoelde!!
Nou lieve broer, goeie dagen en vooral de hartelijke groeten aan alle lieve mensen daar ( als je die toch niet had!)
Pluto
https://www.youtube.com/watch?v=jw4IFriFmdA
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten