zondag 11 november 2012

Ramiro nu Ramon update

Ramon is nu 3,5 maanden bij mij en is iedere dag meer zelf-verzekerd. De eerste maand zat hij op de vensterbank als ik wegging en bleef soms 2 uur zitten tot ik thuis kwam. Alle plantjes dus opgelet! Nu blijft hij lekker in zijn eigen bed tot hij mijn sleutel hoort. De laatste maand durft hij vreemde mensen te begroeten. In het begin was hij bang voor mensen en bleef geplakt aan mijn been. Dit komt omdat hij nu aaien en knuffelen heeft ondekt en dat is feest! Mijn andere 2 Bretons liggen het liefst aan mijn voeten maar Ramon moet altijd naast je zitten. Als hij het Microsoft deuntje hoort springt hij meteen op mijn computerstoel. Afgelopen week ging hij voor het eerst op zijn rug liggen zodat ik zijn buik kon kietelen. Echt een teken van vertrouwen. Met mijn reu en teef heeft Ramon om 7 uur 's-avonds een vaste speelkwartier.
Jenny
Op de computer stoel!

Voor het raam

Speelkwartier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten