woensdag 7 november 2012

Moca op vakantie.

Hallo allemaal!
Hier ben ik weer..Moca uit spanje.. alweer bijna een jaar geleden hebben ze me uit spanje gehaald!
Alles gaat goed met me, ik vermaak me hier prima en inmiddels ben ik alweer 1 jaar oud.
Het leuke was dat mijn baasjes me als cadeautje mee naar spanje hebben genomen om mijn eerste verjaardag te vieren!
Want waarschijnlijk was ik jarig in de periode dat we daar waren. We gingen met de auto wat ik helemaal niet erg vond want ik had lekker de achterbank voor mezelf en daar kon ik in de meeste vreemde posities mijn slaapjes doen!
Ook hebben we overnacht in een hotel wat ik spannend vond, ik hoorde allerlei geluidjes op de hal waardoor ik heel de nacht iedereen in het hotel blaffend waarschuwde! Volgens mij vonden ze het fijn want s'morgens keken ze me allemaal aan!
De dag daarna reden we verder en vanaf het moment dat we over de spaanse grens reden stond ik op de armsteun om eens goed naar mijn thuisland te kijken! Ik vond het een prachtig landschap! na een uur rijden zijn we op de camping aangekomen! Heerlijk, rennen dollen spelen eten zonnen en relaxen! Ik hou wel van dat campingleven!
Ineens mocht ik weer mee in de auto en gingen we naar het strand! Dat vond ik ook prachtig! lekker zwemmen en door de golven duiken! Altijd als we van het strand af kwamen moest ik even een siesta houden want ik vond het best vermoeiend.
Mijn baasjes wildde me ook het hoogste punt van de costa brava laten zien en hebben mee meegenomen na Castell Montgri..een vervallen kasteeltje boven op de berg! helemaal gaaf ik was eerder boven dan hun! daarna hebben we nog een aantal bergjes beklommen maar deze vond ik toch de mooiste! Al met Al ik vermaak me wel en het was een geweldige verjaardag!
De terugweg hebben we niet meer overnacht daar snap ik nog steeds niets van!

Dikke kus en poot van Moca!
Heb er ook wat actiefoto's bijgedaan!