donderdag 1 november 2012

Fritz nu marley

Ik heb marley sinds 23 april de dag dat ik thuiskwam na tien weken op stage in spanje. Het was een erg leuke stage en soms ook wel erg heftig. Toen marley het asiel binnen werd gebracht was ik direct verliefd op hem zo'n mooie hond en zo lief. Natuurlijk waren er ook een heleboel andere honden die ik leuk vond alleen had ik direct een band met hem. Ik ben direct mijn ouders gaan proberen over te halen of ik hem mee naar huis mocht nemen. Eerst lang erover gepraat omdat we toch twee katten in huis hebben. En toen mocht het eindelijk ik was zo verschrikkelijk blij. Ik heb direct alles geregeld en toen mocht hij met me mee op de dag dat ik ook naar huis toe ging. Toen we eindelijk aankwamen hebben mijn ouders en mijn broertje hem ontmoet. We hadden onze andere hond thuisgelaten. En kwamen midden in de nacht thuis. Gelukkig stond alles al klaar en hebben we hem in een bench gedaan. hij was snachts erg rustig en hij heeft maar 1 keer geblaft. Nu ligt hij snachts gewoon in een mand en kan hij gewoon rondlopen, hij was al erg snel zindelijk. Ik ga nu naar hondentraining met hem 1 keer in de week dat vind hij soms nog best wel spannend maar het is wel hartstikke leuk en hij doet hert erg goed. Ook kan hij erg goed met onze andere hond opschieten.

Groetjes daisy en mijn familie en een pootje van de twee honden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten