woensdag 5 september 2012

Dringend baasje gezocht



Hallo ik ben Evita,
ik ben nu al een tijdje  bij mijn opvang vader en moeder en ik moet je zeggen dat ze zeer tevreden over me zijn.
Ze zeggen dat ik een lieve hond ben, kan soms heel spontaan naar iemand toekomen maar af en toe zit er iemand bij die ik even niet zo mag maar dat is snel weer over, als ze me maar niet dwingen.
Ik ben zindelijk, hou van spelen en ik luister goed naar mijn naam.
Ik kan los lopen in uitlaatgebieden, speel ik met andere honden dan hoor ik niet zo goed maar na wat aandringen kom ik wel hoor.
Ik ben dan wel anderhalf jaar oud maar mijn opvangmoeder zegt dat ik bezig ben mijn puppytijd aan het inhalen ben, klein beetje ondeugend soms, maar ach is mee te leven zegt ze. Ik moet gewoon nog veel leren.
Het is beter dat ik niet bij een gezin met kleine kinderen geplaatst wordt.
De voorkeur gaat uit naar mensen die veel ervaring, geduld en tijd hebben en liefst ook nog sportief zijn.
Zo dit was mijn verlanglijstje, kom een keertje op bezoek in Friesland om kennis te maken dan kunt U zien wat voor schat ik ben.

Ik ben er klaar voor U ook??


HIER , HIERen HIER nog een filmpje.


Wilt U nog meer over mij weten klik dan HIER.