woensdag 1 augustus 2012

ARIE ( ACE naam DON DON) nu 1 week thuis in Amsterdam.

31-07-2012.
  
Dinsdag 24 Juli hebben wij onze kanjer Arie opgehaald van Schiphol.
Al gelijk bij thuiskomst bleek hij zeer geïnteresseerd in zijn nieuwe omgeving en zijn nieuwe baasjes, gelukkig bleef hij erg vrolijk onder al die veranderingen, zolang ik maar in de buurt bleef. Hij volgt mij hele dag op de voet, maar heel langzaam begint nu toch het vertrouwen te komen, en heel voorzichtig gaat hij nu wat meer zijn eigen gang.
Het uitlaten is een feest, ik kan hem al helemaal los laten lopen in het park, waar hij zich volledig uitleeft maar mij toch altijd wel in de gaten blijft houden.
Sinds kort heeft hij buur hond Donna leren kennen die hier altijd in en uitloopt en dat klikt geweldig!
Ze gaan nu samen uit, en Donna is zijn grote voorbeeld, die hij in alles na doet.
Als Donna gaat zwemmen volgt Arie op de voet, gaat Donna liggen rollen in het gras, ligt Arie ernaast. Het is prachtig om te zien hoe trots hij rondloopt in het park, die staart kan echt niet hoger!!
Ik ben zo blij dat we in 1 week al zoveel hebben bereikt, voor mijn gevoel loopt Arie hier al heel lang rond.
En ik weet het zeker, dit is een SUPERHOND!!
 
Dit alles zou zonder zonder het werk van al die vrijwilligers onmogelijk zijn geweest, ik wil jullie daarom dan ook heel hartelijk bedanken!!
 
Liefs Jenny Korthoff