woensdag 18 juli 2012

Zoef in een bolderkar van Karwei !!!

Beste mensen,

Ik ben vrijwilliger bij de stichting Ace. Een stichting die zich inzet voor de spaanse zwerfhonden rondom Malaga.
Bij één van mijn huisbezoeken ben ik met een hondje van 8 maanden in aanraking gekomen die een aandoening heeft waardoor hij niet de gehele controle heeft over zijn lichaampje. Hierdoor zal hij niet lang of ver kunnen lopen. Om toch lekker me te kunnen wandelen met de andere hond die ook bij deze mensen zit had ik de gedachte om een bolderkar te gebruiken wanneer dit nodig is. Ik ben bij de Karwei vestiging in Dordrecht gaan vragen of zij iets zouden kunnen betekenen voor dit hondje. Ze waren meteen enthousiast en hebben een opvouwbare bolderkar voor een symbolisch bedrag beschikbaar gesteld. Iedereen die met dit hondje te maken heeft, zijn enorm dankbaar dat de Karwei dit heeft aangeboden. Op deze manier kan dit hondje toch lekker mee gaan op de lange wandelingen samen met zijn baasjes en zijn soortgenoot. Op de foto's is te zien hoe blij de baasjes maar ook de hondjes zijn.




KARWEI DORDRECHT ........ JULLIE ZIJN GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!
Misschien zouden de mensen die dit lezen naar de Facebook site van de Karwei Dordrecht willen gaan om hen te steunen door op "vind ik leuk" te klikken. Deel dit met zoveel mogelijk mensen, ze verdienen het.

Martin