woensdag 4 juli 2012

Simon nu ruim één jaar bij Gerrie

Mijn verhaal is er een zoals de vele geluksvogels van Fabienne. Gered, geadopteerd en bijgekomen.
Overal waar ik kom, vertel ik wat een fijne hondjes er zijn. Simon is een echte teckel. Zeer eigenwijs, en zeer resoluut. Hij mag je of hij mag je niet. Hondjes bedoel ik hoor. Voor mensen gaat hij dansen. Overal waar hij mensen tegekomt, wil hij naartoe voor een aai en een knuffel. Zoals te zien is, is hij lekker bijgekomen. Verder houdt hij van rust, rust en nog eens rust,vooral bij deze temperaturen. Op zijn stoel houdt hij de boel in de gaten. Zijn vriendinnetje Gina, mag ook weleens even bijkomen in Simon zijn stoel. Dan geniet ze ook helemaal zoals op de foto te zien is. Verder heb ik al diverse fotoos laten zien op de blog en zullen er nog velen volgen.
Groeten van hier, Gerrie en de Bakkerbende.
 
Anderhalf jaar geleden in Spanje

Ook deze is nog in zijn Spaanse tijd


En zo ziet hij er nu uit, GEWELDIG !!!






Zijn vriendinnetje Gina

Ook nog een leuke foto van Zasha. Ze had hier blijkbaar een hele moeie wang.