maandag 9 juli 2012

Ramirez, heeft sinds april 2011 een gouden mandje !!

Het gaat helemaal goed met Ramirez!

Voor een periode van ongeveer een jaar moest Ramirez in een bench slapen wanneer wij weg waren of  's-nachts als hij ging slapen.  Dit omdat hij de neiging had het een en ander te slopen in huis, maar sinds enkele maanden hoeft dit ook niet meer want het sloopgedrag is er af. Nou ja, eerst werd de bench gesloopt, waarop ik het vermoeden had dat dit een signaal was dat hij hier niet meer in wilde liggen, en dat bleek dan ook zo te zijn. Hij ligt nu heerlijk vrij in huis en dat zonder slopen!!!
Ramirez is verder een rustige hond, hij is ontzettend lief voor de kinderen, en een echte speelkameraad.
Hij heeft 1 minpuntje (voor zover je het een minpunt kan noemen) Hij is heel claimend, overal waar ik ga is hij bij mij, het liefst ligt hij op mijn voeten, soms struikel ik gewoon over hem heen.
Ik moet hier dan ook wel weer om lachen.
En als hij dan weer in z,n mand wordt gesommeerd, kan hij je echt aankijken zo van "wat heb ik nou misdaan?"
Het is een echte schat!
Al met al het is een hond waar we ontzettend van genieten.

En hopelijk gaan we dat nog heel lang doen!

Een groet van ons, en een poot van Ramirez!

Fam Smits.