vrijdag 13 juli 2012

Puck in de schijnwerper voor adoptie.



 


Hallo ik ben Puck - Stela 3069 -  inmiddels ben ik al 2,5 maand in Nederland en klaar voor adoptie
Ik ben hier in de opvang en al zindelijk,  ik kan goed met mensen en met de andere 2 honden hier, katten vind ik niet leuk, daar ga ik achteraan.....
Nederland is helemaal super, ik krijg op tijd mijn eten, knuffels en slaap, ook gaan we een paar keer per dag wandelen....
Nu wensen ze voor mij nog een gouden mand waar ik de rest van mijn leven mag blijven.
Mijn opvangmama zegt dat ik een schatje ben.....

Nog even wat gegevens: Ik ben een teefje van 2 jr en 10 mnd oud.                                   
                                      Mijn hoogte is 34 cm. en ik weeg 7,8 kilo.

Vind je me leuk,
maak dan een afspraak met mijn opvangmama om me te komen bekijken in het midden van Nederland.
Dit kan door even een mailtje te sturen naar Rineke van der Waal  vermeld daarbij mijn naam en referentienummer: Stela 3069.

Tot ziens bij mij "thuis".