vrijdag 1 juni 2012

Is er ergens een passend plekje voor mij?

Ik ben Tieka en zoek een sportief huisje bij mensen die door mijn afwachtende houding heen kunnen kijken. Na twee jaar asiel ben ik nu in een gewoon gezin. Aanpassen kost tijd, liefde en geduld. Maar ik ga goed hoor...!! Soms vind ik grote honden nog een beetje eng vooral als ze op mij af komen rennen. Verder kan ik prima los en kan heerlijk rennen en spelen. Ik leef hier met twee katten en een klein hondje, geen probleem! Buiten ben ik we alert op katten maar ik doe ze niks.  Ik luister goed en heb geen echt jachtinstinct. Ben zindelijk, loop prima aan de lijn. Ik kan alleen zijn, nu vaak met een ander hondje. Ik ben super aanhankelijk en lief als ik je vertrouwen maar heb. Als er bezoek komt ga ik mijn gangetje. Vreemde mensen moeten niet gelijk op mij afkomen dat vind ik eng. laat mij maar even.... dan komt het goed. Botjes bescherm ik een beetje, maar ik ben ontzettend gevoelig voor correcties en pak dingen goed op.

Hopelijk zijn er echt mensen die mij begrijpen en mij een kans willen geven. Een eigen huisje waar ik kan blijven is mijn ideaal. O..ja...ik kan ook al naast de fiets lopen en wellicht is een hondensport ook iets voor mij.

Kortom wie gaat er voor Tieka..en helpt haar verder over onzekerheden heen!! Ze heeft zoveel te geven..
 
Vriendelijke groet,

Maja Gulmans.