donderdag 3 mei 2012

Update Stefan

Met Stefan gaat het heel goed en hij is weer kerngezond.
Hij is nog wel heel angstig voor mensen, maar naar mij toe een echte lieverd.
Hij begint nu in huis ook te wennen en begint ook al te spelen met de bal en zo.
Als ik thuis kom is hij al helemaal blij dan gaan we lekker naar het park.
Daar is het een hele andere hond, ik denk dat stefan altijd buiten geleeft heeft.
Geblaft heeft hij nog nooit alleen als hij ligt te dromen.
Volgende week gaan we voor de eerste keer naar de hondentrimsalon,

ik ben erg benieuwd hoe het gaat.
Er is nog een lange weg te gaan maar weet zeker dat het goed komt.
Ik zeg altijd geduld is een schone zaak,en het kost heel veel energie,
maar als je iets graag wil dan moet je er iets voor over hebben.
De eerste foto  is toen hij voor de eerste dag hier binnen

kwam wat een verschil kijk zelf maar.

Groetjes en een knuffel van Stefan