vrijdag 4 mei 2012

Hier even een berichtje van Salsicho ...

Ik ben nu 14 maanden bij mijn nieuwe fam , heb het erg naar mn zin kan elke dag met mijn 2 vriendjes de 2 jack russels spelen en ze stiekem een klein beetje pesten door hun botjes te stelen als ik de mijne al lekker op heb. Ik mag ook 2 of 3 x per week lekker badderen in de maas heerlijk dat water ..... Alleen die grote grijze vogel met die rode staart in die kooi daar moet ik toch beetje voor uitkijken die kan hard bijten ook al zegt hij tegen me kom maar kom maar nee daar trap ik niet meer in ik kijk wel naar hem van een afstand . Nee ik heb een lekker honden leventje ik gun dat alle hondjes die nog in spanje zitten en wens ze daar allemaal sterkte en hoop dat ze allemaal zo n fijne fam als de mijne vinden... nu vele woefjes en blafjes van Salsicho waf waf