woensdag 4 april 2012

Quido heeft zijn gouden mand gevonden!!

Het gaat super! Wat een geweldige hond!
Ik heb de eerste twee nachten op de bank geslapen, hij deed niet anders dan
blaffen en aan de deur krabben.
De derde nacht heb ik hem maar even horen piepen, dus dat ging al beter.
Hij kan goed met mijn andere labrador Max opschieten en ook met de katten is
het geen probleem.
Hij is niet bij me weg te slaan en volgt me overal en wil alleen maar
aandacht en spelen!
Ik had en dikke week vakantie genomen om aan elkaar te wennen.
Alles verloopt voorspoedig, hij geeft zich neer als ik weg ga. Hij blaft of
jankt niet (gecontroleerd door de buren)!
Ondertussen ben ik weer aan het werk en dus langer weg, maar ook dat geeft
geen problemen.

Al met al een super hond die ook al de nodige commando's kent (zelfs in het
Nederlands :))

Met vriendelijke groet

Tea Fleddérus




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten