woensdag 4 april 2012

Ook Wyneke nu Mena heeft haar gouden mandje gevonden.

Het gaat hartstikke goed met Wyneke (Nu Mena)
Alles gaat eigenlijk boven verwachting.
Ze is erg lief en aanhankelijk, en je merkt dat ze met de dag vrijer en ondeugender wordt, durfde ze eerst haar bench niet uit, springt ze nu bij je op de bank J
Ook gaat ze mee in de auto, op de fiets en vindt het allemaal prima.
Wel schrikt ze soms nog even, als iemand haar te enthousiast benaderd, of iemand erg groot is, maar zodra ze een aai krijgt is het al snel over.
Het zinnelijk worden gaat ook goed, eigenlijk doet ze alles buiten, op soms een “schrik” plasje na, of als ze te enthousiast is als je thuis komt.
Nu doen we haar maar eerst direct even naar buiten, zodat ze de 1e spanning kwijt is.
A.s. zaterdag hebben we de 2e puppytraining, erg leuk en leerzaam J

Al met al kan ik me geen beter hondje wensen.
Ook mijn zoon van 8 is erg happy met haar, ze is echt zijn maatje en hij wil alles met haar samen doen en haar overal mee naartoe nemen J
Hij heeft haar al trots in de klas laten zien.
Ook gaat ze elke avond met hem mee naar bed om tijdens het voorlezen of sprookje luisteren even bij hem te liggen. Wel neem ik haar daarna natuurlijk weer mee naar beneden.
Een heerlijk beestje is het!

De vragenlijst heb ik ingevuld en bijgevoegd.

Met vriendelijke groet,

Bernadet




Geen opmerkingen:

Een reactie posten