donderdag 26 april 2012

Nola

Nu dan eindelijk een berichtje van ons, met Nola gaat het geweldig. Ze doet ook als we wandelen alles in het veld maar ook nog thuis in het tuintje. Dat vegen we dan gewoon op en in de container, het heeft een 2 weken geduurd voor ze ook met uitgaan alles doet. Ze loopt in het veld lekker los en rent als een gek door de weiden, met andere honden rent ze dan samen door de velden, als ik een hond zie die ik niet vertrouw dan roep ik haar en meestal komt ze dan en gaat ze even aan de riem. Kortom we zijn heel heel blij met Nola. In huis gaat het ook heel goed, 's avonds slaapt ze lekker op de mat in de gang of in de kamer en overdag loopt ze je overal na waar ook in huis.
Als we weg zijn geweest is het altijd spannend wat ze heeft gedaan en bijna altijd is het goed gegaan. Heerlijk.
Hier wat foto's van nola, ze wil alleen niet graag op de foto en lijkt wel bang te zijn ervoor en loopt steeds weg. Ik vind de foto's minder leuk want ze kijkt zo treurig wat ze normaal niet is, mischien als ze het leuk vind op de foto dan probeer ik het nog eens.
Straks weer lekker wandelen.
Groetjes Heidi en Richard.