woensdag 25 april 2012

CATALINA

Catalina is in februari vanuit het dodingstation met Fabienne meegegaan naar de Refugio.
Ze is 2 maanden  in opvang geweest bij Denise en toen geadopteerd door mij.
Ze doet het erg goed. Bij aankomst op het vliegveld was ze een beetje verward maar eenmaal thuis voelde ze zich gelijk op haar gemak. Ze begon te knuffelen en te spelen, ze heeft haar vertrouwen terug in de mensen ik denk door haar opvang bij Denise. Op het filmpje zag ze er veel angstiger en veel magerder uit.
Ik had al een kleine Yorkie en samen spelen ze een paar keer per dag.....
ik ben erg blij dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden.Het lijkt net of ze hier al tijden woont ....Gisteren zijn we in het park wezen rennen.....mijn andere hondje rent heel hard en Catalina volgde hem iedere keer, overal waar Soessie loopt te ruiken, doet zij het ook.
Ik ben erg blij met haar, het voelt nu of we compleet zijn.





Roslin veel pleizer met Catalina.