vrijdag 9 maart 2012

Aankomst Liv nu Lizzie en andere honden 9-3-'12

Vandaag heb ik Liv nu Lizzie opgehaald van Schiphol.
Onze penningmeester Ton vd Broek had de eer om voor het eerst met 3 benches te mogen vliegen met Transavia zodat er vandaag 6 honden aankwamen. Ginger, Snepke, Nola, Caspar, Tarina en "mijn"Lizzie
Nadat de 5 andere hondjes uit de benches waren gehaald heb ik Liv uit de bench gehaald.
Moest er helemaal inkruipen want ze was erg bang.
Heb haar op de arm meegenomen naar de auto en daar in de bench gedaan en daar heeft ze de hele weg gelegen en veel geslapen.
Thuis heb ik haar eruit gehaald en samen met m'n andere 4 honden achter losgelaten.
De enigste reu die ik heb Bono (vh Goldie) vond haar wel intressant maar het ging allemaal heel goed.
Ze heeft gegeten en heeft een plekje in een hoekje van de kamer gevonden waar ze nu heerlijk ligt.
Ik laat haar heerlijk liggen zo en vanavond gaat ze mee naar boven en kan ze in haar mand naast mijn bed liggen zodat ze niet alleen beneden blijft. De andere honden gaan ook altijd mee naar boven!
Mijn man is helaas niet thuis, ligt in het ziekenhuis dus kan nog niet zeggen hoe zij zich tegenover hem gedraagt (ze is erg bang van mannen)
Later schrijf ik nog hoe het verder met haar is.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten