zondag 19 februari 2012

Zasha en de kattenbak......

Hallo, over Zasha kan ik elke dag wel een verhaaltje vertellen. Zo een clowntje. Overal waar ik kom, kijk ik of ik iets kan vinden, dat ik kan gebruiken voor mijn roedel. Zo ook op rommelmarkten, tuincentra s etc. Zo vond ik een grote kattenbak, waarvan ik dacht, daar kunnen mijn kleine honden lekker in liggen. Ik mocht dit meenemen voor de helft van de prijs. Kussen erin, luikje eruit en lekker beschut liggen. Nou moet Zasha alles onderzoeken. Hondjes die ze tegenkomt, die zijn niet altijd gecharmeerd van het onderzoek. Maar alles. Dekens, stoelen, kleden, ja zelfs bezoek krijgt een uitgebreid onderzoek.
 
Dus zo ook de nieuwe behuizing. Dan staat ze eerst ervoor te kijken, met dat ene grote oog, en die dikke wangen.Ik vind haar dan eigenlijk wel wat groot voor deze ligplaats. Zasha denkt daar echter anders over. Ze stapt erin. En of het nou vooruit of achteruit is, ze ligt. Aan haar snoet te zien, moet ze dan wel even nadenken of het wel voldoet aan de eisen. Maar zoals je kunt zien voldoet het. Ze ligt hele dagen in de 'kattenbak’.
 
Sterker nog, als er iemand anders in ligt, kijkt ze de anderen eruit. ‘IK MOET ERIN LIGGEN’. En ik maar zorgen voor fijne benchen, met fijne zachte kussens met lekkere warme dekens. Zasha vindt de kattenbak fijn.
Wie ben ik dan???!!!!
 
Groeten van Zasha en natuurlijk van mij, haar dienaar, Gerrie.
 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten