woensdag 15 februari 2012

Wat een geweldige ervaring!

Zondagochtend vertrok ik heel vroeg richting Schiphol; om 6.55 uur vertrok mijn vlucht richting Malaga! De zondag heb ik bij kennissen doorgebracht; de omgeving gezien; overdag een heerlijke temperatuur. De nacht was koud! 
Maar mijn doel was om maandag terug te vliegen met een aantal geadopteerde ACE hondjes! Op het vliegveld van Malaga stond Fabienne met een medewerkster klaar met.... ja, 5 hondjes die met mij mee terug gingen! Alles werd geregeld en voordat ik het wist stond ik met een klein, lief hondje in mijn armen. Zij ging met mij het vliegtuig in! De andere 4 hondjes zaten zeer veilig en 'tevreden' in hun grote 'kooien'. Het kleine hondje ( Ola dus, zie bericht hieronder) moest vlak voordat we het vliegtuig ingingen in haar reistas; geen probleem!
Op Schiphol aangekomen hadden we "wat vertraging" voordat we wegkonden; het was DIE maandagmiddag!! Na lang zoeken en informeren vond ik uiteindelijk de kooien met de 4 hondjes! Ze zaten er prima bij!
Het mooiste moment was: door die deur komen en daar de toekomstige adoptanten te zien! Ook zij hadden lang moeten wachten op dat moment! Heel rustig en goed georganiseerd kreeg iedereen zijn hondje mee naar huis. Een enkele traan van geluk kwam er ook bij!
Al met al kwam ook ik uiteindelijk met een heel goed gevoel thuis; het was voor mij de eerste keer, maar zeker niet de laatste!!

Odette Ligtenstein (de trotse bezitster van Zina, mijn ACE hondje).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten