vrijdag 3 februari 2012

Reto nu Bertje

Hallo, na een hele lange reis naar Bever, Belgie, kwam Reto nu Bertje in ons roedeltje wonen. Afgelopen zaterdag. Zijn gastmama liet hem node gaan. Zo’n braaf en lief hondje. Ze heeft lang na moeten denken of ze hem wel kon en wilde missen.
 
Nou ik kan haar begrijpen. Haar verhaal klopte. Na vier dagen willen wij hem ook al niet meer missen. Hij is braaf, lief, grappig. Lekker lopen is heel ontspannen met Bertje. ‘s Nachts slapen in benchje, geen probleem.
Hij heeft wel een eigen mening. Hij kreeg vers vlees bij fostermama Chris. Dus gauw naar de winkel, voor vers vlees. Maar mijn verse vlees vond hij maar niets. Mijn brokken waren wel goed. Hij eet die als de beste. Ja je moet het maar weten. Haha. Al de tijd dat hij op de site stond, snapte ik maar niet dat hij niet gereserveerd werd. Ik kijk elke dag op de site, maar snap niet waarom de dieren maar blijven wachten. Zo lief en zo braaf als al mijn ACE hondjes zijn. Zelfs Alois, die toch een hele hoop nog moet leren, is zooooooo lief. Zasha helpt me, ondanks haar verleden. Mirra, Gina, Simon, Puk en nu weer Bertje. Zulke geweldige hondjes, kon ik maar meer mensen duidelijk maken, hoe lief ze zijn.
 
Dit is maar een kort stukje over een geweldig hondje, maar over een tijdje heb ik meer, groeten Gerrie.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten