zondag 19 februari 2012

Erne Beckx in Refugio

Ik ben eind januari voor 5 dgn. in Malaga geweest om hondjes te halen samen met mijn dochter. Wij zijn natuurlijk ook in de Refugio geweest en in Algeciras.
Ik heb wat foto,s van Algeciras en Mijas en ze spreken voor zich volgens mij.  
 
Allemaal hondjes die een thuis zoeken de een nog aandoenlijker als de ander, zoals Kain met zijn centenbakkie. Fabiënne en consorten doen er alles aan om de hondjes tiptop te verzorgen en dat zie je ook als je in de refugio komt. Het is geweldig wat de mensen doen met z’n allen. Ik ben gegaan om hondjes op te halen voor de adoptanten en te kijken wat er allemaal bij komt kijken als je een refugio runt. Je bent nooit klaar je kan niet zomaar even weg, dag in dag uit ben je met de hondjes bezig. Mijn petje af voor iedereen!!
 
Erne en Babette

Klik hier  de foto's die Erne gemaakt heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten