dinsdag 7 februari 2012

Bij nader inzien…

Hallo lieve mensen,
Nu het zo koud is en ik vaak buiten ben heb ik mij vandaag een nieuwe muts gekocht. Een hele mooie, van , let wel, Dierenpolitie!! en weet ik veel welke organisaties, IMITATIE konijnenbont, compleet met twee lange flaporen.
Lekker warm over mijn oren dacht ik nog.
Hoe stom kun je zijn als mens….
Had de muts op tijdens het voeren van mijn konijnen, die wilden niet bij het deurtje komen, nee logisch toch, ze zagen hun gestroopt vriendje op mijn hoofd, a la Flappy
Toen kwam ik in huis, mijn cockers zagen mij als prooi, dus net nog niet op de Eerste Hulp belandt..
En morgen ZOU ik het veld ingaan maar loop toch een enorm risico om door een jager, die hoognodig een bril nodig heeft, afgeschoten te worden..
Nee, het lijkt me beter dat de muts maar even in de kast wordt opgeborgen, alleen, wie is hier nou de muts???
Dit, lieve vrienden, is trouwens GEEN waar gebeurd verhaal, het enige wat waar is dat ik inderdaad de muts heb gekocht,maar soms moet je je fantasie even de loop laten. Het voordeel van het lachen is dat je de kachel minder hard hoeft op te stoken vandaar…
Groetjes en liefs van Tieske en de cockerbende uit Groningen.

Hoezo, de baas begint steeds meer op zijn hond te lijken..
Hebben jullie ooit een cockerspaniel met een bril op gezien dan??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten