woensdag 18 januari 2012

Hier een berichtje over Moca.

Hallo Allemaal,
Op 13 december 2011 was het dan zover!
Na een hele reis ben ik aangekomen in Utrecht bij de Meern, daar was iedereen zo enthousiast toen ze me zagen! Ik snapte er niks van maar vond het wel spannend! Onderweg na huis heb ik in de auto met iedereen zitten spelen, waar gingen we nou naartoe? Eenmaal aangekomen op plaats van bestemming ging ik eerst netjes buiten een plasje doen en rende daarna zo hard mogelijk naar binnen!
Hier was het lekker warm en lag het vol speelgoed! Ik heb hier besloten binnen een hele korte tijd zindelijk te zijn en heel goed te gaan luisteren! Ik beheers nu al bijna alle basiscommando's! Met het konijntje spelen vond ik ook prachtig maar die heeft me helaas alleen gelaten ze was ziek..
Verder wordt mij iedere dag verteld hoe lief en braaf ik wel niet ben, en hoe dankbaar ze stichting ACE zijn dat ik hier mocht komen!
Baasjes uit Spanje, heel veel lieve pootjes voor de goede zorg voor mij, maar als jullie het goed vinden blijf ik de rest van mijn leven hier!

Dikke kus Moca







Groetjes Dana Bergmans en Juul Janssen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten