woensdag 4 januari 2012

Een Kerstoverdenking

Hallo lieve vrienden van Ace,
Kerst 2011.
Terwijl het huis prachtig opgetooid is met diverse warme lampjes en de Kerstboom in zijn volle glorie aanwezig is, gaan mijn gedachten toch weer terug naar December 2009.
Dat was het moment dat ik wist dat het voor mijn allerliefste Jimmy zijn laatste Kerst zou zijn..
Maar ook,dat het voor Jordy zijn allereerste Kerst was bij mij.
Hoe verging het hem het jaar daarvoor. Hij werd nl. 1 dag voor Kerst gedumpt in een dodingsstation in Malaga, nou ja, prettige Kerstdagen hoor Jordy!!
En ik weet niet hoe jullie, lieve dierenvrienden, er over denken,maar op het moment dat ik daaraan denk,wordt ik overspoeld door dankbare en blijde gedachten.
Dankbaar en blij dat er nog mensen bestaan zoals Fabienne en vele medewerkers die er voor gezorgd hebben en nog, dat er vele hondjes hun Kerst niet hoeven te "vieren"in de een of andere dodingsstation, of zwervend op straat zonder eten of drinken.
Daarom, Fabienne en medewerkers, en alle lieve vrienden van Ace, ik wens jullie allen en alle viervoeters natuurlijk, een heel gezond en gelukkig 2012!! En,  WE GAAN ER WEER VOOR!!!!!
Liefs, Tieske Nieland en drie zeer tevreden cockertjes, nl.  Jordy, Joey en James.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten