maandag 16 januari 2012

Chica's (voorheen Sidonieke) vertelt:

Mijn naam is Chica ik woon nu 1.5 jaar bij mijn baasjes en dit is mijn verhaal:
Toen ik hier in Nederland kwam en voor het eerst mijn nieuwe basjes ontmoeten vond ik ze wel heel raar hoor ze spraken een taal die ik niet kon verstaan en riepen de hele dag door chica als ze naar mij keken, maar wat zij niet wisten was dat  ik heelemaal niet door had dat ze mij bedoelde, maar daar kwam ik snel genoeg achter als ze mij riepen kreeg ik ook wat lekkers en toen had ik het wel gauw door ik was dus de Chica die ze riepen.
Ik heb een te gek gezin gekregen met daar omheen allemaal tante's en ooms, oma en Opa en ook nog wat mensen kinderen waar ik heel goed mee kan opschieten..en oh ja er is ook nag een GROTE RODE KATER die Dirk heet en hij is een van mijn beste vriendjes. Sinds 1 maand hebben mijn baasjes nog een bodeguero uit Spanje geadopteerd hij heet nu Paco en is het liefste mannetje die ik ken we hebben heel veel plezier met z'n drietjes ik ben de blijste hond van de hele wereld en iedereen mag dat weten.

Dit was mijn verhaal heel veel groetjes Chica  en de rest van ons gezin.


Chica


Chica


Chica en Paco


Foto van Chica 1,5 jaar geleden in Spanje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten