vrijdag 27 januari 2012

Boliche in opvang in Nederland

Ik heb momenteel Boliche in opvang in Nederland. Ik wil graag over hem en mijn andere ACE-hondjes op de blog willen vertellen

Oktober 2009 kwam ons eerste ACE-hondje Casanova aan op schiphol, wat een feest!!! Tranen van geluk dat hij er eindelijk was.

Hij had eigenlijk Joris Goedbloed moeten heten, wat een fantastisch lief dier. Omdat hij zo een voorbeeldige hond bleek te zijn wilden wij er nog wel een redden. Toen kwam Bella onze Podenco prinses, iets meer haaibaaitje maar zeker niet minder lief samen met haar broer Paolo die bij vrienden van ons ging wonen (zij hebben later ook nog zijn broer Juan geadopteerd).

Ik ging naar de Refugio om ingezameld geld te brengen en te helpen samen met mijn moeder. We vlogen zes hondjes mee naar Nederland waaronder, Vladder, die nu bij mijn moeder in bed slaapt. In januari dit jaar vloog ik weer naar Spanje om hondjes te halen, ditmaal besloot ik Boliche in opvang te nemen nadat ik had gezien dat hij zijn dagen aftelde in het dodingsstation.

Boliche is veilig en wel hierheen gekomen met onze vlucht. Hij mag bij ons blijven totdat die ene familie voor hem valt. Hij is nu 10 dagen bij ons en gaat goed met onze 3 siamezen en 2 honden. Hij loopt zelf de trap op en is perfect zindelijk. Hij word elke dag een stukje vrolijker.

Hij is erg op mij gericht(zijn opvangmamma) dus ik denk dat Boliche een zalige hond is voor iemand die een maatje voor het leven zoekt.
Hij kan al loslopen in het bos en komt terug als je hem roept. Ik weet nog niet hoe Boliche met kinderen is maar met volwassen, honden en katten gaat het heel goed, al is hij nog iets terughoudend naar vreemden. Wij vinden hem heel knap dat hij na 10 dagen al zo aangepast is. Sommige geluiden schrikt hij van, maar ook dit zal met de tijd goedkomen omdat hij een heel lief karakter heeft.

Wij zijn apetrots op Fabienne en de stichting ACE en alle lieve mensen die vrijwilliger zijn.

Lieve mensen bedankt!

Babette, Shervin, Casanova, Bella en Boliche


Geen opmerkingen:

Een reactie posten