donderdag 1 december 2011

Hond Mick uit dodingstation wereldkampioen !!!!!!!!!!

Hoi Ton, kreeg een traan toen ik deze tekst las uit de blog van Marianne van de Linde die je kan vinden op de site van canicross  onder de links. Mick is dan wel geen hond uit jullie asiel maar van de stichting Fuertodogs. Zelf doe ik nu ook canicrossen met mijn spaanse honden zelfs met een Maneto podenco ( vorig jaar als opvanghond blijven hangen, Esperanza ). Een andere hond is een kruising pointer ( Bruno 5 jaar geleden uit Malaga asiel geadopteerd, misschien dat Fabiënne hem nog wel kent ), de ideale hond om te canicrossen. De sport is in Europa aan een opmars bezig en de spaanse honden doen het erg goed. Wil je Mick in het zonnetje zetten op jullie site als ode aan een afgedankte hond, groetjes Inge.

Pas bij het uithijgen keek ik achterom en zag helemaal niemand en toen begon ik toch wel te geloven dat we wereldkampioen waren. Die Mick, een Spaanse afdankhond uit een dodingstation die zomaar even een WK wint!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten