dinsdag 22 november 2011

Cesar nu Sil genaamd is gelukkig!!!

 
Hoi iedereen
Ik moet dit even laten zien aan Ace.
 
Cesar/Sil is al heel gelukkig op zijn nieuwe plek.
Hij is er nu bijna twee weken en heeft zich al heel goed aangepast.
Van in zijn uppie slapen en af en toe even bij mij komen voor een knuffeltje, is hij nu graag bij de andere honden.
 
Hij komt ook steeds vaker voor een beetje aandacht en geniet dan zo.
Wat zal dat ventje toch tekort gekomen zijn in de eerste tien jaar van zijn leven.
 
s'Avonds voor het slapen gaan mag hij even op bed en dan gaat hij heerlijk spelen met me.
Door de voorpootjes, in de spelhouding, op de rug liggen en dan maar duwen met zijn pootjes tegen mijn hand en heel hard kwispelen. Echt er straalt dan zo'n geluk van het ventje af, daar word ik dan weer heel gelukkig van. Elke dag is genieten met hem.
 
Mijn andere honden vinden het ook een grappig ventje en hij mag al graag op de bank tegen de spaanse Engelse cockers aan liggen. Heerlijk zo'n bank vol honden.
 
Elke dag begrijpt hij de bedoeling van mijn Nederlands een beetje beter en komt al aangesprint bij mijn standaard enthousiaste prrrrrr geroep, want hij zal maar een knuffel/ aaitje missen hé!
 
Vooral een oudje helpen is zo waardevol en hoop dan ook dat er nog vele mensen zijn een oudje een kans willen geven, ze zijn zo dankbaar voor alle liefde die ze krijgen.
De oogjes die gaan stralen en het staartje dat overuren kwispelt, geweldig toch!!
 
Groetjes Bertha
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten