vrijdag 7 oktober 2011

Trix, een winnend lot uit de loterij!!!!!!!

Op 10-9 heeft mijn moeder Trixie geadopteerd, het is een klein teefje van 9 jaar.
Wij hebben 21 jaar jack russels gehad en het waren 3 generaties geweldige hondjes maar vorig jaar is de laatste helaas overleden. In die tijd ving mijn moeder mijn 2 hondjes op als ik aan het werk was maar 3 maanden geleden zijn wij verhuisd en zijn er geen hondjes meer bij mijn moeder in huis.
Mijn dochter 11 jaar heeft vorig jaar een spreekbeurt gedaan over de asiels in spanje en sinds die tijd kijkt ze dagelijks op jullie site.
Wij hadden al een paar keer tegen mijn moeder gezegd dat ze weer een hondje in huis moest halen maar dat wilde ze niet, ze was bang dat een jonge hond misschien te druk zou zijn en haar zou overleven en een oudere hond problemen zou hebben met zindelijk zijn doordat hij geen gezinsleven kent, niet alleen kan blijven en een trauma zou hebben. tot.... we Trix zagen!!!
Onze eerste hond heette ook Trix en dit hondje zat al in een opvang gezin in Belgie. Zo konden we snel infomatie krijgen hoe ze in huis is en of het een geschikt hondje voor mijn moeder is.  Het leek wel als of het zo moest zijn! Al mijn moeders bezwaren waren zo van tafel en mijn moeder was op slag verliefd.
binnen een week was alles geregeld!!! En op 10 sept. zijn we naar Belgie gegaan en hebben we kennis gemaakt met Trix. het was wel belangrijk voor ons dat ze met mijn hondjes kan opschieten ivm vakantie, enz. maar dat is voor trix geen probleem. Dezelfde dag ging ze met ons mee.
Nu een maand verder kan mijn moeder niet meer zonder haar en kijkt ze op tegen het feit dat ze een week op vakantie gaat deze maand. Wij niet want dan komt Trix bij ons!!
Trix is een heerlijk en geweldig makkelijk hondje die nu al de allure van een ster heeft. Ze ligt de hele dag te snurken op de bank en dan is dat niet zachtjes!! Ze is doof en hoort echt helemaal niets maar zodra ze ziet dat we weg gaan dan staat ze op en is ze wakker en klaar om mee te gaan.
Ze houdt van wandelen en zorgt er ook voor dat mijn moeder nu meer beweegt dan ze normaal zou doen.zo helpen ze elkaar!!
We hopen dat we nog een aantal jaartjes van haar mogen genieten.

Liefs Marlies, Melanie(dochter), Betty( moeder) en Trix, Lucy en Spot.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten