zondag 2 oktober 2011

Berichtje over Bambi

Na aanleiding van mijn vraag ivm de nazorg
kreeg ik onderstaand berichtje van Lita

Tja, en hoe het gaat.. Waanzinnig goed! We zijn ontzettend blij met elkaar! Het is een ontzettend lief hondje, luisterde in het begin te perfect (puur vanuit onzekerheid) nu luistert hij nog steeds ontzettend goed maar gelukkig minder 'spastisch'. Ik zie dit als een heel goed teken! Ik heb gemerkt dat hij mannen en kinderen in het begin doodeng vond (hier is dus wel wat gebeurt voordat hij bij jullie kwam), dus dit hebben we rustig opgebouwd met veel lekkers en geduld, inmiddels mogen zij hem ook vertroetelen! Hij is dus veel minder onzeker, soms moet hij nog wennen aan nieuwe situaties, maar ook dat gaat steeds gemakkelijker! Soms gaat Bambi een dagje naar vrienden en dat vind hij geweldig, inmiddels staat iedereen te trappelen om op te passen.. Hij hoort er helemaal bij! Nou en verder speelt hij dolgraag met andere honden en dat is wederzijds. Iedereen vind hem prachtig en dan vertel ik vol trots zijn geschiedenis, ik geef dan aan dat een mixje het allerleukste is en probeer ik uiteraard jullie gegevens door te sluizen. :) Goed ik kan nog wel heel lang doorgaan over Bambi.. :)

Klik op onderstaande link om de foto's te bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten