vrijdag 26 augustus 2011

Gecko en Ticko

Ik  Gecko kwam ongeveer 3 jaar geleden in het koude Nederland. Mijn nieuwe baasje kwam mij ophalen samen met nog een grote man. Deze man was heftig ontroerd tijdens mijn aankomst. Wat waren deze 2 mannen blij om mij te zien! Later kwam ik ook een vrouw tegen. Later kwam ik erachter dat Lean en Marije mijn nieuwe baasjes waren. Ze hadden speciaal voor mij de open haard aangezet. Want ze dachten dat ik het wel koud zou hebben! Op  mijn eerste avond in Nederland kwamen er veel mensen langs om mij te zien en te begroeten. Wat een liefde, wat een feest!
Eerst moest ik in een mand slapen, maar mijn baasjes sliepen in een veel grotere en zachtere mand. Daar wilde ik ook in. Eerst mocht dit niet, maar na stug volhouden slaap ik nu naast mijn baas Lean. Iedere avond weer. Lekker met een arm om me heen! Heerlijk…
Toen gingen we verhuizen. Naar een groter huis met een mega tuin. Te gek! Mijn baasje Marije ging weer een kijken op de site waar ze mij ook had gevonden. Daar werd ze verliefd op nog een hondje Sarito. Sarito werd opgehaald en ik was best zenuwachtig om hem te ontmoeten. Maar vanaf dag 1 zijn we dikke vrienden. Sarito is omgedoopt tot Ticko en samen liggen we lekker in het grote bed. Hij naast Marije ik naast Lean.
We houden van voor de open haard liggen, achter de kat aangaan, wandelen in het bos of op het strand, varen, zwemmen maar vooral luieren en eten!  Het liefst liggen we op of heel dicht naast onze baasjes of de vrienden van onze baasjes. Die ook onze vrienden zijn. Iedereen wil wel op ons passen of ons uitlaten als dat nodig is! We zijn erg blij met ons nieuwe huis en baasjes! En de baasjes ook met ons!

Groetjes Marije en Lean, poot van Gecko en Ticko.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten