zaterdag 6 augustus 2011

Aankomst Conga en Charin

Ik doe sinds kort ook wel eens een huisbezoek bij mij in de buurt.
De eerste was bij Wil over Conga.
Het was een fijn gesprek en omdat ze zelf niemand had die met
haar mee kon rijden , bood ik aan om mee te gaan. We hoopten een
beetje dat we naar Eelde zouden gaan om daar Conga op te halen maar
helaas het werd dus Schiphol en dat om 1.20 uur !!!  afgelopen nacht.
Wij wonen in N.O. Groningen dus hadden een lange reis voor de boeg.
Wil zorgde voor de inwendige mens en ik reed de auto, mooi verdeeld toch??
We reden om kwart voor 11 weg en waren rond 1 uur bij de luchthaven.
Er was ons verteld dat de honden via gate 3 zouden komen en daar aangekomen
zien we op het bord staan Malaga, gate 2. Wij naar gate 2 dus.Het vliegtuig landde op tijd en Wil (en ik ook een beetje) werder steeds zenuwachtiger.En dan maar kijken waar de mevrouw van Ace is, niets te zien en het toestel was al geland??Waren we toch bij de foute gate?? Maar hé daar kwam iemand met een groene bodywarmer met Ace achterop pfffffff. Wij blij maar Erne, de begeleidster (een "oude" rot in het vak) weet dat het meestal wel een hele tijd duurd voordat de bench door de uitgang komt, dus die komt gewoon wat later(alvast voor andere nacht-Schipholganger ze komt wel!!)
En ja daar komt een bench aan, ik neem foto en pff was iemand anders die een hond van zichzelf had meegenomen, dus mis ik de 2de bench waar dus "onze" honden in zitten.
Even naar een rustig plekje en daar wordt de bench opengemaakt.
Hieronder een fotoverslag.Klik op de foto en je kan hem groter zien!!
Het is en blijft een mooi gezicht om te zien hoe de honden worden ontvangen.
En nu maar hopen dat ze gelukkig worden bij hun nieuwe baas en bazinnetjes.
Maar eigenlijk twijfel ik er niet aan!!

Ineke Jongeleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten