zondag 1 mei 2011

Toeval bestaat

Wat is toeval????

Vrijdag 29 april om 13 uur kom ik aan op schiphol met een vlucht vanuit Samos Griekenland.
De bagage kwam aan op band zes
Mijn aandacht wordt getrokken door een trolley met 2 grote Benches met honden.
Dat moest uit Malaga zijn want op de griekse vlucht zaten geen honden.
Ik denk aan de tijd hoe vaak ik zelf heb gereisd met honden. Dat die dieren van de hel hier (meestal) in de hemel komen.

Ik zie een meisje, stoeien met de 2 benches en een grote koffer en ook nog een hondje als handbagage.
Dat gaat allemaal niet lukken op 1 karretje.
Net op dat moment komt mijn koffer aan. Ik ga naar haar toe en vraag of ik haar misschien helpen kan. Want ik weet hoe lastig het is met zoveel dieren te reizen.
Ze was blij en zei: ja graag. Ik krijg ze allemaal niet mee.
Ik keek naar de benche en wat zag ik staan???? ACE. Hoe toevallig.
Het is vandaag precies 2 jaar geleden dat ik via ACE mandy heb geadopteerd. En 7 weken geleden is Salsa Salsa via ACE bij mij in huis komen wonen.
We zijn samen naar de pascontrole gegaan. Alles was prima geregeld.
En toen door de klapdeuren, wat is dat leuk als je die gezichten van de mensen ziet die de hondjes geadopteerd hebben.
Zoveel diertjes weer een goed leven door deze leuke meid waarvan ik niet eens de naam weet. Maar ze was in Spanje en nam de moeite om deze dieren
een nieuw geweldig leven te kunnen bezorgen, alleen door ze mee te nemen.

Ik heb nog een paar foto’s gemaakt die ik zal toevoegen.
Ik hoop dat al die 5 hondjes een super leven gaan krijgen, maar vooral dat veel mensen een voorbeeld gaan nemen aan die geweldige dame
Die stond te stoeien met 5 honden. Het was niet makkelijk maar ze heeft het toch maar gedaan.
Laten veel mensen hier een voorbeeld aan nemen. Het is maar een kleine moeite ,maar zo dankbaar werk om deze dieren
Letterlijk over de grens naar het geluk te krijgen.

Voor iedereen die naar Spanje vliegt: kijk iets verder en beteken iets voor deze machteloze dieren. Help ze.
Naamloze dame. Je was geweldig.




Netty Kulve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten